IBTE International Baby Products & Toys Expo (Guangzhou)

IBTE International Baby Products & Toys Expo (Guangzhou)
Data di mostra: 6 d'aprile, 2021 - 8 d'aprile, 2021
Numeru di Stand di Benno: 14.2H34

news (1)

news (2)

IBTE (Guangzhou)

U più grande è u più influente avvenimentu d'acquistu one-stop per i prudutti in gravidanza, neonati è zitelli in Cina Meridionale.
A prima Expo Internaziunale di Maternità è Infanzia di Guangzhou serà ufficialmente tenuta in a sala di mostra di a Fiera di i Merci di Importazione è Esportazione di Cina da u 6 à l'8 di aprile di u 2021. Si basa in China Meridiunale è face i mercati naziunali è stranieri incinti è zitelli in sei pruvince è trè lochi in Cina suttana è in l'Asia sudorientale. A mostra copre una superficie di 60000 metri quadrati è più di 1000 espositori. E mostre includenu ghjoculi, prudutti per i zitelli, carrozze per i zitelli, sedi è mobili, prudutti d'educazione in età prescolare, alimenti incinti è per zitelli, prudutti di salute è spuntini, scarpi è
accessori per zitelli in gravidanza è zitelli, macchinari è accessori per zitelli in gravidanza è zitelli, licenze IP, derivati ​​IP è servizii. A mostra hè sponsorizata da a Càmera di Cummerciu di Importazione è Esportazione di l'Industria Legera Cinese di a Cina, u Cummerciu Esteru di China Guangzhou Exhibition Corporation è u Guangdong Chaoyu Exhibition Co., Ltd. Fa un pienu usu di una ricca esperienza in a tenuta di mostre è centinaia di migliaia di risorse di cumpratori accumulatu annantu à l'anni per creà un novu puntu di riferimentu cun puntu di partenza elevatu, alta specificazione è internazionalizazione per a mostra di zitelli in gravidanza è di zitelli in China Meridionale!

image 1
1


Tempu di posta: Jun-17-2021