Stà sempre in lotta cù a pruvista di a vittura? Eccu alcuni modi per mantene a vostra vittura pulita è ordinata.

Avà cù u sviluppu di a sucietà, ogni famiglia averà una vittura per viaghjà.
Oghje ghjornu, a ghjente metterà assai necessità di ogni ghjornu in vittura per u travagliu di ogni ghjornu, viaghji è viaghji d'affari. Per un bellu pezzu, a vittura serà assai disordinata. Per l'amatori di vittura, a vittura hè guasi diventata a so seconda casa.
Cusì naturalmente l'ambiente in vittura deve esse tenutu pulitu è ​​ordinatu, allora cumu pudemu tene l'ambiente in vittura pulitu è ​​ordinatu?
Seguitate seguitu Xiaobian inseme per amparà cunsiglii per almacenà l'auto!

1. Saccu di pruvista Tuyere

Ci sò assai picculi elementi cum'è cambiamentu è fattura per u parcheghju. Se ùn sò micca risolti, affettanu facilmente a pulizia di u compartimentu.
L'uscita d'aria di a vittura hè una parte vicina à u sediu di u cunduttore. Dopu avè allargatu u saccu, ùn pò micca solu almacenà megliu articuli, ma ancu più cunvenutu da piglià è mette quandu si conduce, ciò chì hè relativamente più sicuru.

2. Conservazione trà e crepe

A licenza di guidà è e chjave sò i pruprietarii chì anu da portà à l'urdinariu, in a scatula di l'armassi, ogni volta chì ùn hè micca assai còmuda da piglià, ci serà un sonu durante a guida, e parolle piazzate convenientemente ponu esse necessarie seranu faciuli da truvà, cusì chjucu make up raccomandemu di aduprà sta lacuna di u veiculu riceve un casu, pò fà pienu usu di u spaziu chì a vittura.
L'aspettu hè relativamente chjucu, di solitu pò esse messu à a manu per toccà u locu, in modu chì a soluzione perfetta à a necessità di dimenticà induve mette u prublema, ma pò ancu mette telefunini mobili è altri oggetti relativamente chjucchi.

3. supportu di ricarica di telefuninu

Ricaricà i telefoni cellulari in vittura deve fà chì parechji prupietarii di vittura si sentinu cunfusi. Una longa linea di dati chì trascina hè assai fastidiosa è assai ostaculante. In fattu, a cuncezzione di a presa USB di a vittura ùn hè micca ragiunevule, è u telefuninu hè assai disordinatu è scumuditu, ùn importa induve hè piazzatu.
Cù u supportu di ricarica di u telefuninu pò esse piazzatu in a navigazione di a vittura sopra, ùn importa induve hè u portu USB di a vittura, pò assicurà chì u telefuninu pò stà in piedi.
Conveniente, simplice è praticu.

4. pruvista scatula daretu

U disordine di u bagagliaiu di a vittura deve esse u più, i picculi cumpunenti cunsiglianu i pruprietarii puderanu ancu cumprà una grande capacità riceve un casu, questu pò esse più faciule d'urganizà, per fà a so vittura pulita pò liberà u bagagliaiu à u listessu tempu, in realtà u spaziu di u bagagliaiu di a vittura relativamente hè unu di i più grandi, mette qualchì articuli basi di tutti i ghjorni à tempu urdinariu, avà a temperatura estiva hè più alta, in vittura
Cusì Xiaobian suggerisce chì, per u più pussibule, di sceglie materiali di alta qualità scatula di almacenamentu non tossica è insipida, in modu da portà prutezzione per a salute di u pruprietariu, u modu di pulizia hè ancu assai simplice, fintantu chì l'asciugamanu pulisce delicatamente , risparmià tempu è sforzu hè ancu cunveniente.

5. almacenamentu di a schiera di a sedia
A parte posteriore di u sedile anteriore di a vittura generalmente istituisce un stratu di magazzinu, pò mette riviste, ghjurnali ecc., Ma questu per alcuni elementi di più o bisognu di viaghjà à lunghe distanze per e persone, è ùn pò micca risponde à a dumanda.
Se aduprate u spaziu verticale di u fondu di a sedia, appendite u saccu, spuntini, bevande, iPad, carta di fumu ponu tutti cumparisce davanti à voi, l'effettu ùn hè micca menu di un teatru in casa in miniatura.

Stuck with a pile of stuff ogni volta chì fate un viaghju in vittura cù a vostra famiglia?
Poi pruvà questi riceve artefattu, mette a cosa per avè classificazione, più scientifica, più preoccupazione, a capacità gode di felici vacanze.
Ancu in una ghjurnata nurmale, una vittura pulita è pulita pò fà ti sente megliu.


Tempu di posta: Jun-29-2021