Lanciata 2021 Novu Portabicchieru di Tazza

2 manere sfarente di attaccà à a carrozzina / passeggiu: cinghia antiscivolante o appiccicata, vedi quì sottu l'imaghjini.

Custruzzione di 2 portabicchieri - fora è internu: puderete persunalizà ogni culore chì vulete per l'internu è l'esternu, chì puderia esse u vostru culore simbolicu per a marca ... vede l'imagine.
Puderia esse adupratu per passeggiu, sedia à rotelle, camminatore, bicicletta, scooter, bracciolo, carrelli, passeggiu, tosaerba, ATV, tapis roulant etc.
U portabicchieru hè regulabile è adattu per tutte e buttiglie, chì anu un diametru menu di 95mm / 3.74in. Si adatta per biberoni, bottiglie d'acqua, tazza di caffè, bottiglie di bevande, tazze di bevande ecc.
A larghezza di u clip pò aghjustà liberamente da 0.55 in à 1.7 in. Cusì u supportu pò esse installatu nantu à diverse marche di passeggini cù aste 1,4 cm- 4,5 cm / 0,55 -1,7 di diametru.
A pinza cuncepita cù un tampone di gomma, ferma ferma nantu à a canna di u passeggiu per evità di scorrere. Permette ancu una rotazione à 360 gradi, dunque pò esse installatu nantu à un angulu diversu.
U porta cuppa hè fattu di materiali sicuri è rispettosi di l'ambiente. I plastichi ABS è a gomma resistente à u slip assicuranu chì e tazze si mantenenu stabile ancu in strada stretta.

news1
news2

Tempu di posta: Jun-29-2021